Misafir Yorumları
Misafirlerimizin otelimiz ve sunduğumuz ev sıcaklığındaki hizmet hakkındaki düşünceleri. Siz de değerli yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz.
Özcan Gürkan
"Herşey mükemmel en önemlisi nevzat bey ve ailesi güler yüzlü samimiler çok teşekkür ederim sessiz ortam havuz tertemiz muhteşem kahvaltı on numara."
Misafir YorumuYalçın & Gökçen Yaş
"Sakin, mutlu, huzurlu insanın kendi evinde hissettiren bir baba, yüreği güzel bir anne, hepsi çok özel evlatlar, yabancılık çekmeyen torunlar, güler yüzlü ilgili yardımcı personeller...!!! Her şey çok güzel, özel, doğal, içten ve sevgi dolu. Tekrar gelmek ümidi ile her şey için çok teşekkür ederiz."
Misafir YorumuBerna Şahin
"Eşsiz lezzetleri, aile sıcaklığını yakaladığım, temiz ve ferah odalarıyla muhteşem bir tatil seçimi.. kesinlikle tavsiye ediyorum."
Misafir YorumuLevent Önal
"Cennette huzur... Her şey on numara doyamayacaksınız."
Misafir YorumuMustafa Türker
"Sessiz sakin ve serin bir tatil geçirmek isterseniz Adrasan Gelidonya Hotel aradığınız yer. Ev yemekleri de on numara."
Misafir YorumuŞeyda Gülcü
"Gerçekten unutulmaz bir tatil oldu bizim için. Adrasan Gelidonya Hotel çalışanlarına teşekkür ediyoruz."
Misafir YorumuMete Şanlı
"Adrasan Gelidonya Hotel de kaldığımız süre boyunca samimi ve güler yüzlü hizmetleri ve muhteşem ev yemekleri için teşekkürler..."
Misafir YorumuEmel Kazel
"Sakin, sessiz ve yeşillikler için huzurlu bir tatildi. Özellikle Gelidonya Hotel çalışanlarına samimi ilgilerinden ve güzel ev yemeklerinden dolayı teşekkürler."
Misafir YorumuBora Temel
"Herşey için Adrasan Gelidonya Hotele Çok Teşekkür Ederim."
Misafir YorumuYorum Ekleyin
Yorumunuzu gönderdiğinizde, onaylanması için otomatik olarak WhatsApp üzerinden bize iletilecektir.
