Misafir Memnuniyeti

Misafir Yorumları

Misafirlerimizin otelimiz ve sunduğumuz ev sıcaklığındaki hizmet hakkındaki düşünceleri. Siz de değerli yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz.

Özcan Gürkan

★★★★★

"Herşey mükemmel en önemlisi nevzat bey ve ailesi güler yüzlü samimiler çok teşekkür ederim sessiz ortam havuz tertemiz muhteşem kahvaltı on numara."

Misafir Yorumu

Yalçın & Gökçen Yaş

★★★★★

"Sakin, mutlu, huzurlu insanın kendi evinde hissettiren bir baba, yüreği güzel bir anne, hepsi çok özel evlatlar, yabancılık çekmeyen torunlar, güler yüzlü ilgili yardımcı personeller...!!! Her şey çok güzel, özel, doğal, içten ve sevgi dolu. Tekrar gelmek ümidi ile her şey için çok teşekkür ederiz."

Misafir Yorumu

Berna Şahin

★★★★★

"Eşsiz lezzetleri, aile sıcaklığını yakaladığım, temiz ve ferah odalarıyla muhteşem bir tatil seçimi.. kesinlikle tavsiye ediyorum."

Misafir Yorumu

Levent Önal

★★★★★

"Cennette huzur... Her şey on numara doyamayacaksınız."

Misafir Yorumu

Mustafa Türker

★★★★★

"Sessiz sakin ve serin bir tatil geçirmek isterseniz Adrasan Gelidonya Hotel aradığınız yer. Ev yemekleri de on numara."

Misafir Yorumu

Şeyda Gülcü

★★★★★

"Gerçekten unutulmaz bir tatil oldu bizim için. Adrasan Gelidonya Hotel çalışanlarına teşekkür ediyoruz."

Misafir Yorumu

Mete Şanlı

★★★★★

"Adrasan Gelidonya Hotel de kaldığımız süre boyunca samimi ve güler yüzlü hizmetleri ve muhteşem ev yemekleri için teşekkürler..."

Misafir Yorumu

Emel Kazel

★★★★★

"Sakin, sessiz ve yeşillikler için huzurlu bir tatildi. Özellikle Gelidonya Hotel çalışanlarına samimi ilgilerinden ve güzel ev yemeklerinden dolayı teşekkürler."

Misafir Yorumu

Bora Temel

★★★★★

"Herşey için Adrasan Gelidonya Hotele Çok Teşekkür Ederim."

Misafir Yorumu

Yorum Ekleyin

Yorumunuzu gönderdiğinizde, onaylanması için otomatik olarak WhatsApp üzerinden bize iletilecektir.

💬📞